21.08.2014

Moje narzędzia 1.

Tak jak obiecałam, post o moich narzędziach widnieje właśnie tutaj. Nie są jakoś wyrafinowane, ale mnie bardzo zadowalają, a najważniejsze, DZIAŁAJĄ! Większość jest zrobiona przeze mnie, a reszta kupna. 

Oto one;  



                                                                   W kupie siła! XD




oje narzędzia z igłą. To ostatnie jest od czegoś czym mierzy się ilość woltów czy jakoś tak                                                                                  ;P




                                    Moje nożyki. Pierwsze dwa ze Sklepik Dla Was, a ostatni zrobiłam sama. Gdy zaczynałam przygodę z modeliną do cięcia używałam mojej starej przyjaciółki-wykałaczki.






                                     Do robienia wgłębień używam dwóch wytworów z mojego warsztatu.



                           A ostatnią rzeczą jest, tak to jest szczoteczka XD Jest już zużyta, bo taką lepiej nadaje się tekstury ciastom i innym rzeczą. Żeby uzyskać taki efekt zużycia wygięłam jeszcze włoski szczoteczki na boki.



No i to tyle z mpich narzędzi. Następny post będzie o modelinie jakiej używam lub o moich półfabrykatach i dodatkach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz