27.08.2014

HAUL szkolny ;3

Tak jak mówiłam, mały haul szkolny. 
Pamiętajcie, że ja się tu nie chwalę tylko prezentuję Wam co zakupiłam i tak jakby polecam Wam te rzeczy. Być może niektórzy lubią takie posty.

Pierwsza rzecz to plecak Puma, ostatnia sztuka O3O, heh.

Następnie mamy trampki, niskie białe i turkusowe wysokie. Gdy kupowałam buty wszystko było w porządku, przyjeżdżam do domu i mama mówi; - Wika, to przymierz te buty i pokaż czy są dobre. No to ubieram jednego buta [lewego] i mówię; - Dobre są. Mama kazała mi ubrać drugiego, to idę do pokoju, wyciągam drugiego, patrze, a tu DRUGI LEWY!!! To lecę do mamy i pytam się co teraz. Ale na szczęście babka wymieniła. I dobrze, że nie sprzedała tych butów, które zostały =D


Tutaj mam zwykłą teczkę z psem i zwykły czarny segregator.

Kilka zeszytów, a w tym jeden A4.


Nożyczki, które kupiłam już dawno, klej i taką super gumkę do mazania w kształcie ołówka. No i oczywiście piórnik, który uszyłam sama, z motywem Totoro.


I na koniec najgorsze, czyli książki.  Mam 2 zdjęcia, gdyż chciałam ująć ilość i wielkość.



To tyle, narazie.

1 komentarz:

  1. Ciekawie wyszedł ten piórnik. :)
    Nominuję Cię do LBA. http://artistic-handmades.blogspot.com/ c;

    OdpowiedzUsuń